Een goed begin….

Afbeelding

Hallo allemaal!

Welkom op anordinaryfish.wordpress.com. Dit word een blog vol met van alles, van typische-fashionblogger artikelen tot creatieve uitbarstingen. Klinkt veelbelovend, vind je niet?

Ik heb zojuist een heel lang voorstel bericht zitten schrijven maar op een of andere manier ben ik alles kwijt.

Ik wilde al heel lang een blog en nu is het zover, maar het gaat nog niet zo soepel….

Ik zal me nog even snel voorstellen:

Ik ben Vis, ik ben 14 en ik zit in 3VWO.
Ik hou van muziek schrijven/zingen/maken/luisteren, van theater en acteren, ik hou van kunst en het internet. Ik ben goed in Frans en slecht in wiskunde. Ik hou ook ontzettend veel van Netflix, vooral van Doctor Who, Sherlock en Adventure Time. Ik hou ook van eten, foto’s maken en filmen en ik hou ook van lezen en films kijken. Verder vind ik van die typische bloggerstuff ook leuk, dingen als Fashion en schoenen enzo… En oh, ik hou ook heel veel van reizen en dingen meemaken…

En ik hou van schrijven.. Ik schrijf echt ontzettend veel en vaak en daarom begin ik deze blog. Dit word mijn online notitieboek, mijn dagboek, maar dan iets minder persoonlijk. We zullen wel zien wat er van komt. Het wordt en avontuur! Welkom in het uitzonderlijke leven van een doodnormale vis!

Een gedachte over “Een goed begin….

Geef een reactie

