Muziektip: A great big world

Afbeelding

Whoop!

hoi allemaal! Ik wilde vandaag even dit album met jullie delen. Ik heb het dus over Is there anybody out there (wat overigens ook een geweldig nummer van Pink Floyd is). A great big world ken je misschien van het prachtige nummer Say something maar ze hebben nog veel meer leuke muziek, te vinden op dit album. Het is over het algemeen vrij luchtige muziek, Say something is zo ongeveer het “zwaarste” nummer dat je op dit album zal vinden. Lekker zomerse muziek met vaak een maatschappij-kritisch tintje. Ik vind het geweldig. Bijvoorbeeld het nummer Rockstar, dat steeds weer in mijn hoofd blijft hangen of de nummers: Everyone is gay en Land of oppertunity, met geweldige teksten. Dit album zal bij mij deze zomer op repeat staan!

 

Op dit moment vind ik vooral de tekst van Land of Oppertunity erg mooi en toepasselijk:

 

-I wasted my time, I missed all the signs,
and it ruined my holiday.
I want you to know, I had to let go,
I’m falling in love again

I just gotta believe there’s something better.
I just gotta believe there’s something more than you and me.
I’ve just gotta believe, I’ve just gotta believe.

I’m sailing away, to the land of oppertunity….-

 

Een gedachte over “Muziektip: A great big world

  1. Hey, ik kende A great big world inderdaad alleen dankzij Say Something, en de Pentatonix cover van dit nummer 🙂 maar ik wist niet dat ze nog zoveel goeie nummers hadden! Bedankt om dit te delen!

    Arnout

Geef een reactie

