They see mee rollin…

Afbeelding

Yeaahoee! Ik heb eindelijk mijn Pennyboard! Ik zag er al eentje bij Teske van Teskuh.nl en ik was gelijk verliefd. Toen ik hoorde dat zij een exemplaar (een neppe, weliswaar, maar dat maakt mij niet uit) had weten te scoren voor zo’n 20 euro wist ik het zeker: Ik wil ook!

klik op lees verder om het hele artikel te lezen

Ik was al een tijdje op zoek naar een goedkoop longboard. Het leek mij een heel leuk vervoersmiddel: ik zou er mee naar het station kunnen gaan, dat leek me best te doen. Goedkope longboards vinden was alleen niet zo makkelijk, sterker nog: ik vond ze niet.. Toen zag ik dus bij Teske in een filmpje dat zij op marktplaats een goedkoop Pennyboard had gevonden en dat leek me een mooi alternatief. Samen met mijn broertje vond ik op marktplaats een verkoper, mét een webshop die er betrouwbaar uit zag, en samen bestelden we daar dit felgroene Pennyboard!

Afbeelding

En dan: proberen maar! Ik ben een beetje motorisch gestoord en over het algemeen slecht in dit soort dingen, maar bij mijn broertje ging het meteen al goed. Langzamerhand begon ik er een beetje handigheid in te krijgen en dezelfde avond nog skate ik een rondje door onze wijk.

Afbeelding

En inmiddels lukt het gewoon goed! Het is een hele fijne bezigheid: omdat ik me zo moet controleren op het skaten denk ik even alleen maar daar aan en in combinatie met de frisse buitenlucht is dat heerlijk. Ik ben er al vanaf het station mee naar huis geskate en dat ging prima, dus dit is een goede koop geweest! Ik ben er heel blij mee en het is zeker aan te raden!Afbeelding

Ik ben overigens van plan om een wekelijks foto dagboek te gaan maken, lijkt jullie dat wat? Ik ga het in ieder geval proberen…

∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝∝

 

Geef een reactie

