Short review: Easy A

Hey guys!

Afgelopen zondagavond had ik niets te doen (lees: afgelopen zondagavond moest ik leren voor wiskunde). Ik ben toen een beetje op Netflix rond gaan kijken. Ik heb nu twee maanden Netflix en daar maak ik ook zeker goed gebruik van. Ik stuitte uiteindelijk op een titel die me al vaker was opgevallen: Easy A. Ik had geen idee wat ik kon verwachten en besloot deze film te gaan kijken. Vandaar vandaag deze korte film-review!Easy-A

klik op lees verder om verder te lezen

Easy A gaat over Olive. Ze is een onopvallend meisje dat, door de leugens waarin ze verstrikt raakt, ineens een enorm slechte reputatie krijgt. Wanneer dit compleet uit de hand loopt zoekt ze een zo creatief mogelijke oplossing om haar “flawless” reputatie weer terug te krijgen…

Waar zal ik beginnen… Ik vind dit vooral gewoon een leuke film. De film heeft een vrij hoog “Mean Girls” gehalte, en dat is  op zijn tijd helemaal niet erg :). Ik ga wel eerlijk zijn, het is niet een geweldig goede film. Het is vooral gewoon grappig, een film voor tussendoor. Én… Het is een echte feel-good movie. Een heerlijk sprookjesachtige happy-ending, ach dat is af en toe wel eens leuk 🙂emma_stone_in_easy_a-normal

Verder vind ik dat Emma Stone haar rol leuk geïnterpreteerd heeft. Het is geen hoogstaand acteerwerk, maar haar personage is wel erg grappig en dat heeft ze goed neergezet.

Al met al: een leuke film voor tussendoor, een vrijdag avond op de bank met chips, tijdens een pyjama party.. Ik denk dat ik hem zelf nog wel eens opnieuw ga kijken, ik raad hem jullie zeker aan!

 

Geef een reactie

