Laten wij deze wirwar eens opschonen, mensen!

Dus mensen.

Het is echt heel lang geleden dat ik iets heb gepost, en dat vind ik oprecht jammer. Verder is mijn blog echt gewoon een rommel. Een soort slap aftreksel van wat ik wilde bereiken. En ik zou nu een heleboel excuses kunnen gaan bedenken waarom dat zo is, maar dat zouden enkel excuses aan mezelf zijn en ik zou mezelf toch niet geloven. Dus om hierbij tot het moraal van dit artikel te komen: ik ga beter bloggen. Ik ga allereerst regelmatiger bloggen, dat wil zeggen: minimaal één artikel per week. Ik weet nog niet precies hoe ik deze posts zal gaan vullen maar, ik ga proberen om het iets professioneler te doen dan ik eerst deed. Althans, professioneler, ik wil het gewoon beter gaan doen. Gewoon zorgen dat de artikelen goed in elkaar zitten en dat ik er trots op kan zijn. Ja ja, ik ga hoge dingen eisen van mezelf… 😛

Enfin, jullie kunnen dus verwachten dat ik hier regelmatiger artikelen zal posten. Ook zullen deze (hopelijk) iets minder chaotisch zijn dan voorheen. Ik heb al ideeën voor boeken die ik wil gaan resenceren en ik ben van plan om mijn aankomende vakantie vast te leggen. Verder zullen er ook veel van dit soort artikelen online komen, waarin ik gewoon jullie wat spinsels van mijn brein laat proeven. Oké, dat klinkt vies. Nouja, dat dus. Een beetje opheldering in deze troebele vissenvijver. Vaarwel lieve lezers, tot snel!

De Vis

Geef een reactie

