Gewoon even doen

Ik ga maar gewoon beginnen met schrijven. Gewoon even doen. Omdat het iets is wat ik heel erg leuk vind om te doen, omdat ik eigenlijk heel graag wil schrijven over alles. “Gewoon even doen”, dat is iets waar ik heel vaak tegenaan loop. Want “even doen” is niet zo gewoon. “Even doen” is moeilijk man…

Klik hieronder om verder te lezen. Nou, doe dan. Ja, gewoon even doen.

Ik ben een semi-perfectionist. Of een luie perfectionist. Ik heb er in ieder geval mee moeten leren leven dat ik vaak niet tevreden ben met wat ik doe, of meestal, maak. Dat is bijvoorbeeld ook mijn probleem met tekenen; ik heb een geweldig idee, het is prachtig in mijn hoofd, maar ik kan niet het gene dat ik in mijn hoofd had op papier krijgen. Nu is dat met schrijven wel degelijk anders. Schrijven vind ik meestal minder moeilijk, het gaat vaak ook gewoon vanzelf. Dat neemt niet weg dat ik liever geen verantwoordelijkheden aanga, hetgeen weer te maken heeft met mijn issues wat betreft niet tevreden zijn. Een ander punt is dat ik mezelf snel ga vervelen. Ik kan een weerzinwekkend idee voor een boek hebben, maar zodra ik het hele plot uitgestippeld heb weet ik hoe het gaat en is het niet interessant genoeg meer. Maar ook nu ik dit artikel teruglees merk ik dat ik eigenlijk niet verder wil. Is het de moeite waard om dit te plaatsen? Dat is waar het “gewoon even doen vandaan komt.” Soms moet ik dingen gewoon even doen. Zoals nu dus, ik ga dit artikel online gooien en dan zie ik wel. (Ik zou nu bijna Yolo typen maar sarcasme komt soms niet zo goed over op het internet.)

Okidoki, DOEI!

De vis

OH TROUWENS ik ben vandaag naar een struisvogelboerderij geweest en dat was echt heel leuk, hier een foto van twee struisvogels:

IMG_4446

Een gedachte over “Gewoon even doen

Geef een reactie

