Ik zal even voor mijzelf spreken.

Ik groei bomen op mijn armen:

ik kan alles.

Ik bel in de bieb en huil in de Hema:

ik kan alles.

Ik zal even voor mijzelf spreken.

Jij kan me even niet schelen.

Ik spreek even voor mijzelf.

Een non-profit uitspraak enkel voor mij.

Ik geef niet om stijl of vorm

of rijm of norm

of regel

of.

Nouja.

In ieder geval niet het komende kwartier.

Dat ik dit schrijf, dus. Nu even niet.

Zodra ik hier klaar mee ben, zodra ik die trap daar naar beneden struin ben ik weer eenzaam, en niet de variant die wel oké is. Ik heb een huis, een gezin, een bed een vriendin maar nu ben ik eenzaam want ik weet niet waar naartoe ik wil.

Stel alsjeblieft geen vragen aan mij, vraag ze liever aan jezelf.

Tenzij je me iets kan vertellen dat ik nog niet weet.

Dan is het oké.

 

Geef een reactie

